San Francisco

19 mei 2012 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Dag 3

Vandaag weer prachtig weer. Na het onbijt zijn we naar de
'Cable Cars" gegaan.  Deze oude treintje zijn een ideale manier
om het heuvelachtige San Francisco te verkennen, want sommige straten zijn echt behoorlijk steil.
We stappen uit bij Lombard Street, beroemd om het meest kronkelige straatje ter wereld. We lopen naar beneden en maken een paar foto's.
Vervolgens stappen we weer in de Cable Cars. Even verder stappen we
uit bij Union Square, downtown SF. Eerst even lekker koffie gedronken en dan kan het feest beginnen: we gaan shoppen :)
Er zijn veel mooie winkels,. John wil nieuwe schoenen, wat gelukt is.
We kopen alle2 een geurtje bij Macy's en natuurlijk wil ik bij Victoria's Secret naar binnen, geslaagd!!
Halverwege de middag gaan we weer terug (wel druk bij de cable cars,  je moet echt brutaal zijn om op te stappen anders moet je lang wachten).
Omdat er geen zitplekken meer zijn, moeten we aan de zijkant staan.

Eenmaal terug in Fishermens Warf duiken we een kroeg in met live muziek,
erg gezellig!! Als het etenstijd  is zoeken we een restaurant op.
We bestellen krab en witte wijn. Het was niet echt bijzonder en toen
we af wilde  rekenen dacht ik dat ik het niet goed zag, 9 dollar voor 1 glas wijn?
Volgende keer misschien even naar de wijnkaart vragen?

We lopen terug naar het hotel. Daar vragen we bij de receptie hoe ver
het autoverhuurbedrijf lopen is vanaf het hotel of dat we beter een taxi kunnen nemen.  Ze vertelt dat er morgen een hele grote "run" is waar tienduizenden mensen aan mee doen....hierdoor kan het nog lastig zijn om bij het autoverhuurbedrijf te komen, laat staan met je auto de stad uit......
Hmm dat beloofd niet veel goeds voor morgen. We gaan gewoon vroeg op pad en hopelijk valt t allemaal mee...wordt vervolgd!
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl