Onderweg naar Salt Lake City

10 september 2015 - Salt Lake City, Utah, Verenigde Staten

Dag 13

Aantal km gereden: 506 km

On the road
Vandaag hebben we een lange reisdag voor de boeg, onderweg naar Salt Lake City.
Ik heb een kort nachtje achter de rug. Naast onze kamer zaten nogal luidruchtige Chinezen. Ik weet niet wat ze aan het doen waren, maar het leek alsof de hotelkamer aan het verbouwen waren tot een Chinese Take Away. Vanmorgen om 6.30 uur werd ik alweer wakker, volgens mij waren ze toen de boel weer aan het afbreken...
John heeft gelukkig overal doorheen geslapen, want een fitte chauffeur is wel zo prettig!

Om 8.30 uur zitten we in de auto. Het eerste gedeelte een mooie weg door de bergen, maar daarna volgt een vlakkere weg. Toch altijd nog genoeg om naar te kijken onderweg. Na een paar korte stoppen voor koffie en lunch, komen we rond 14.30 uur aan in SLC. We checken in, zetten de koffers op de kamer en rijden meteen door naar het centrum van de stad. We hebben geen zin in sightseeing vandaag. We lopen een tijdje door het centrum, kijken bij een aantal winkeltjes en na een tijdje rijden we weer terug naar ons hotel.
Het is gelukkig wel weer lekker warm hier. De jas kan in de auto blijven en de korte broek kan morgen weer aan!!

Salt lake
We gaan 's avonds eten bij een Aziatisch restaurant wat bij ons hotel zit. Het smaakt heerlijk! Daarna lekker relaxen, tennis kijken en voorbereiden op wat we morgen allemaal kunnen gaan doen. We reizen dan verder naar het plaatsje Moab, waar drie nationale parken in de buurt liggen.

Vandaag een kort verslag, morgen weer nieuwe avonturen!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rob &Anja:
    XX
  2. Ria van elk:
    10 september 2015
    Een keer een rustige dag is ook lekker, daar heb je tenslotte vakantie voor.xxx
  3. Sandra:
    10 september 2015
    Best een bezig volkje die Chinezen; Made in China.
    Zij leven overigens met de seizoenen en is winter de periode van rust.
    Helaas was ik deze zomer in Spanje zelf ook getuige van een onverklaarbare bedrijvigheid in een naastgelegen hotelkamer. En uiteindelijk het hotelpersoneel moest ingrijpen!

A kiss (or two) fot both of you
  4. Steffie:
    10 september 2015
    Jammer van je nachtrust, morgen beter. Het kan niet altijd op rolletjes verlopen.

Goede reis, Steffie