Back home...

5 juni 2012 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Dag 20

Helaas, vandaag is alweer de laatste dag van onze rondreis door het Wilde Westen van de USA. De dagen zijn echt omgevlogen!!
We pakken voor de laatste keer onze koffers in, stappen voor de laatste keer in onze SUV en rijden naar het autoverhuurbedrijf om de auto in de leveren.
Daar stappen we op de shuttle die ons afzet bij het vliegveld.
Inchecken, douane, alles verloopt soepel.
We vliegen om 14.00 (L.A. tijd) en 10 uurtjes later landen we, na een prima vlucht, om 9.00 uur (nederlandse tijd) op Schiphol. Mijn moeder en Rob halen ons op van Schiphol.
Levy is ook mee en ze jankt en piept alles bij elkaar van blijdschap, zo lief!!!

We zijn weer thuis, na een kleine 3 weken.
Het was echt een fantastische ervaring!! Nog veel mooier dan we verwacht hadden!! Zoveel mooie dingen gezien en meegemaakt...ik ben blij dat ik alles heb opgeschreven!

Iedereen nogmaals bedankt voor jullie medeleven en leuke, grappige en lieve berichtjes!

Het was de 1e, maar zeker niet de laatste keer dat we naar Amerika zijn geweest!
We'll be back! ;)

1. Rob &Anja:
    6 juni 2012
    Lieve Claudia e John,
    Een fantastische ervaring voor jullie, wij hebben per dag gevolgd wat jullie beleefd hebben, en met veel gevoel meegeleefd, wij zijn dan ook heel gelukkig en gerust dat jullie weer dichter bij ons zijn!!!
  2. Ria van elk:
    6 juni 2012
    Lieve Claudia en John,
    Ik zal je verslagen erg gaan missen als ik wakker werd dan als eerste mijn iPad pakken en je bericht lezen, het was heel leuk om jullie ervaringen mee te mogen maken.
    Wat hebben jullie een geweldige vakantie gehad, waar jullie nog lang op terug kunnen kijken.
    Claudia bedankt voor je byzonder verhalen ik heb er van genoten.
    liefs Ria.
  3. Eetje:
    7 juni 2012
    Een fantastische ervaring dat is iets wat zeker is. John was gister met ons mee ( wat gelijk weer gezellig was. Fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn, volgende keer jij ook weer mee Clau dan is iedereen weer compleet) maar John was super enthousiast echt leuk om te horen hoeveel indruk alles op hem heeft gemaakt incl de vele mooie vrouwen ;) .... Welcome home sexy White Guy and his beautiful Bo Derek!! X eet
  4. Monique:
    7 juni 2012
    ja, wat een prachtige ervaringen allemaal en wat fijn dat wij dit mochten mee maken via jullie blog. Bedankt voor de boeiende en grappige verhalen; ik heb erg genoten! Ik moest over je laatste zin: 'We'll be back. " lachen, omdat ik dit precies het zelfde zei toen wij het eerste keer samen in America geweest waren. Moet je zeker doen, zo gauw je de gelegenheid krijgt. Welcome back to Holland! Groetjes, Monique
  5. Sandra:
    Lieve Clau en John,
    Wat geweldig dat jullie deze super vakantie in Amerika, met ons hebben gedeeld. Niet een dag overgeslagen en kon lezen dat je er echt de tijd voor nam. Knap hoor. Iedere morgen hoorde ik het toontje van mijn mail op de telefoon en bewaarde ze lekker voor een rustig moment. Bedankt en spreek je snel! Liefs, San